DŮLEŽITÉ INFORMACE
PŘIPRAVUJEME

Pro střední školy:

Starší dějiny pro SŠ
učebnicová sada
zima 2017/2018

NOVINKY

Pro základní školy:

Koumák pro čtvrťáky
rozšiřující pracovní sešit pro všechny čtvrťáky, kteří chtějí víc vědět a přemýšlet ještě víc...

Testy 2018 z matematiky pro žáky 5. a 7. tříd
Aktuální, cílená a systematická příprava na nové přijímací zkoušky

Testy 2018 z českého jazyka pro žáky 5. a 7. tříd
Aktuální, cílená a systematická příprava na nové přijímací zkoušky

Testy 2018 z matematiky pro žáky 9. tříd
Aktuální, cílená a systematická příprava na nové přijímací zkoušky

Testy 2018 z českého jazyka pro žáky 9. tříd
Aktuální, cílená a systematická příprava na nové přijímací zkoušky

Pro střední školy:

Starší dějiny pro SŠ (Učebnice: část první)
učebnice

Matematika pro SŠ - 6. díl
průvodce pro učitele

Matematika pro SŠ – 7. díl
průvodce pro učitele

Matematika pro SŠ – 9. díl
učebnicová sada

Maturita 2018 z českého jazyka a literatury
příprava na maturitní zkoušku

Maturita 2018 z matematiky
příprava na maturitní zkoušku

předškolní příprava
  • Mezi dětmi předškolního věku jsou velké rozdíly v připravenosti na školní docházku. Jako reakce na tento fakt vznikla Edice Moje krůčky, která je určena právě dětem předškolního věku, jejich rodičům a prarodičům, učitelkám mateřských škol a všem dalším, kteří chtějí děti pro školu i do života vybavit co nejlépe.
  • Publikace obsahují spoustu her a zajímavých úkolů, které jsou zaměřeny na rozvoj smyslového vnímání, myšlení, řeči a jemné motoriky. Jsou zdrojem námětů k vyprávění, uvažování a poznávání. Rozvíjejí postřeh, pozornost, představivost, orientaci a paměť. Při čtení motivačního příběhu knih či zadávání a řešení úkolů je potřebná příjemná spolupráce dětí a dospělých, která umožňuje užitečně trávit společné volné chvíle a přitom se navzájem poznávat.
  • Práce s knížkami nenásilným a hravým způsobem rozvíjí potřebné schopnosti a dovednosti, čímž předškoláky připravuje na změny, které na ně v 1. třídě čekají. Usilujeme o to, aby děti při vstupu do školy byly lépe schopny čelit kladeným nárokům, jinému prostředí a novým situacím, aby snáze zvládaly komunikaci s novými lidmi ve škole a lépe se orientovaly v novém prostředí.