DŮLEŽITÉ INFORMACE
PŘIPRAVUJEME

Pro základní školy:

Koumák pro čtvrťáky
rozšiřující pracovní sešit
podzim 2017

Pro střední školy:

Maturita 2018 z českého jazyka a literatury
příprava na maturitní zkoušku
podzim 2017

Maturita 2018 z matematiky
příprava na maturitní zkoušku
podzim 2017

Matematika pro SŠ – 9. díl
učebnicová sada
podzim 2017

Starší dějiny pro SŠ
učebnicová sada
podzim 2017

Matematika pro SŠ – 6. díl
průvodce pro učitele 
zima 2017

Matematika pro SŠ – 7. díl
průvodce pro učitele 
zima 2017

NOVINKY

Pro základní školy:

Testy 2018 z matematiky pro žáky 5. a 7. tříd
Aktuální, cílená a systematická příprava na nové přijímací zkoušky

Testy 2018 z českého jazyka pro žáky 5. a 7. tříd
Aktuální, cílená a systematická příprava na nové přijímací zkoušky

Testy 2018 z matematiky pro žáky 9. tříd
Aktuální, cílená a systematická příprava na nové přijímací zkoušky

Testy 2018 z českého jazyka pro žáky 9. tříd
Aktuální, cílená a systematická příprava na nové přijímací zkoušky

Koumák pro třeťáky
rozšiřující pracovní sešit pro všechny druháky, kteří chtějí vic vědět a přemýšlet ještě víc...

Pro střední školy:

Matematika pro střední školy – 5. díl
průvodce pro učitele

Dějiny 19. století pro střední školy
pracovní sešit

Matematika pro střední školy – 8. díl
průvodce pro učitele

Matematika pro střední školy – 7. díl, část B
učebnice

Matematika pro střední školy – 7. díl, část B
pracovní sešit

učebnice matematiky
  • Řada učebnic matematiky pro 1. až 5. ročník ZŠ má za cíl představit žákům matematiku jako smysluplný nástroj k řešení konkrétních problémů a situací, a tím jim napomoci postupně porozumět i matematice samotné. Např. sada učebnic pro 1. ročník je proto postavena na množství krátkých nebo delších příběhů, ve kterých jsou žáci stavěni před řadu situací a problémů, které mohou vyřešit pomocí matematiky (např. děti pomáhají skřítkům uklidit park a spočítat odpadky, rozdělují ceny vítězům závodů na kolech, sledují počasí a zapisují počty slunečných, zatažených a deštivých dnů).
  • Matematické úkoly navazují jeden na druhý a jejich plnění posouvá děti dějem příběhu. Řešení takovýchto úkolů napomáhá rozvoji celého spektra schopností, jako jsou pozorování, porovnávání, třídění nebo vyhodnocování, a přispívá k rozvoji logického a tvořivého myšlení. V nemalé míře pak rozvíjí vyjadřovací schopnosti žáků a vede ke schopnosti formulovat vlastní názory. Důležité pro nás je, aby vše, co se děti učí, směřovalo ke zvládnutí dovedností uplatnitelných v praktickém životě. Učebnice jsou tvořeny podle vzdělávacího programu Základní škola  Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.